Kanal D’nin, hafta içi her gün saat 12.45’te ekrana gelen yarışma programı “Bana Her Şey Yakışır” Cuma günü, 200. bölümü ile ekrana gelecek. Beş iddialı kadın yarışmacının, haftanın en şık kadını olmak için yarıştıkları “Bana Her Şey Yakışır“da, her gün bir yarışmacı kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve giyim zevkiyle diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor.Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor.Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.
200. bölümde rakamlarla “Bana Her Şey Yakışır”
* Bir yıl içinde tam 200 program ekrana geldi.
* 200 farklı kadın yarışmacı, haftanın en şık kadını olmak için yarıştı.
* 3 binden fazla kıyafet ekrana geldi.
* En az 15 bin çift ayakkabı,
* Kollara takılan 25 bin çanta,
* Ve, yüz binlerce takı ekrana geldi.
“Bana Her Şey Yakışır” dünyaya açıldı
Ekim ayında Cannes'da düzenlenen Mipcom TV Format Fuarı'nda lansmanı yapılan ve inanılmaz bir ilgi gören “Bana Her şey Yakışır”, Mayıs ya da Haziran ayında Amerika’da yayına girecek. Sonrasında Belçika, Fransa, Finlandiya, Hollanda, Bulgaristan dahil olmak üzere bir çok ülkede yayına girmesi planlanıyor. 30 Ocak’ta RTL bünyesindeki X Factor ve Yemekteyiz'in orijinal formatını yayınlayan kanal VOX 'da yayına girecek olan program, Kanal D'de olduğu gibi Almanya'da da hafta içi her gün Pazartesi'den Cuma'ya ekrana gelecek.Programda Almanya’nın en ünlü tasarımcılarından Guido Maria Kretschmer yer alacak.Almanya’nın Valentino’su olarak tanınan Guido Maria Kretschmer, Cengiz Abazoğlu'nun yaptığı gibi program içinde hanımların seçimlerine yorum yapıp yarışmacılara puan verecek.Shopping Queen adıyla yayınlanacak olan program birçok ülkede ise Shopping Monsters ismiyle biliniyor.Mart ayında da Ukrayna’nın en ünlü kanallarından biri olan K1’de yayına girecek olan programın hedefleri arasında 2012 sonuna kadar 30 ülkeye satılması, 2013 sonuna kadar da 40 ülkeye ulaşması var.